domingo, 24 de outubro de 2010

Too much



Love is blind, as far as the eye can see,
deep and meaningless, words to me.
Easy lover, I need a friend,
Road to nowhere, twist and turns but will this never end.
Well my dear you'll know that you pleases me
But short time solution made no resolution
That ain't no release for me.

Too much of something is bad enough,
But something's coming over me to make me wonder,
Too much of nothing is just as tough,
I need to know the way to feel to keep me satisfied.


Unwrap yourself from around my finger,
Hold me too tight or left to linger.
Something fine built to last,
Slipped up there I guess we're running out of time too fast.
Yes my dear you know you soothes me, moves me
There's no complication was no explanation,
It's just a groove in me.


Too much of something is bad enough,
But something's coming over me to make me wonder,
Too much of nothing is just as tough,
I need to know the way to feel to keep me satisfied.


What part of no don't you understand,
I want a man not a boy who thinks he can
Too Much of nothing so why don't we give it a try?
Too much of something Are we gonna be living a lie?

2 comentários:

EnZo M. Thomasi disse...

Bom, essa letra me faZ pensar em duas coisas, e sem concluir nenhuma:

-Lado Bom-
Nossas coisas são feitas pra "built to last", e que nosso amor pra vc "soothes me, moves me"...

-Lado Ruim-
Posso te sufocar, sendo que "too much of something is bad enough" e que tbm "what part of no don't you understand", alem de eu nao passar de "a boy who thinks he can" e o pior é se perguntar "Are we gonna be living a lie?"


E também penso que nem tudo tem que ter eu no meio, que nao necessariamente vc posta aqui pensando em mim, e que é mta prepotência eu achar que sou tão importante assim...

Sei lá...eu sei que vc não gosta de Kiss, mas pra mim "I can't get enough of you baby [...], I was made for loving you babe, and you were made for loving me"...e sim, gosto de clichês! uhahuahuahu

#AmoMaisQueTudo

Unknown disse...

/\ nhoooooooooooooooow >.<


Eu conheço essa música, lalalalala, atoron!

Ameega, como vc está? Estou com saudades de tu, precisamos bater papo... ACHO, mas só acho, ainda não é certo, que em breve, minha vida entra nos eixos, e vamos conseguir arrumar isso.

amotuapeçôaincondicionalmente.